AHLAN WASAHLAN

UKHWAHFILLAH

JAZAKUMULLAHUKHAIRAN JAZA'

JOIN US TODAY!! BE AMONG US!! WE ARE PROUD TO BE AMONG THE JUTAWAN FAMILY. LETS SHAKLEE

Saturday, May 11, 2013

SHAKLEE: Apa yang saya dapat? (PART 1)

Assalamualaikum Wbt 
Selam Ceria..
Salam Bahagia buat Viewers semua disamping keluarga terchenta.

Che'Pah, ALHAMDULILLAH sihat dan dalamannya rasa bertambah sihat dan cantik serta lebih yakin..Best..best..best...Feeling dan mood begini memang Syok. Dan Che'Pah nak kongsikan dengan semua. Seronok bangun pagi nak mulakan hari..Seronok nak mulakan tugasan dan kerja..Seronok bersama rakan2 keliling dan famili..Pendek kata Memang Seronok!!

Dan  LEBIH Seronokkan Bila dapat share and ajak rakan2 rasai improvement kesihatan dan kecantikan setiap hari..Anda mesti nak tahu Rahsianya..Tentulah dengan SHAKLEE.

Untuk viewers yang nak tahu macam mana Che'Pah bermula dan jatuh chenta dengan Shaklee..Boleh lah..jemput Ziarah entry ini. Ada cerita disebaliknya..hehehe

Ok. 

Actually, Che'Pah nak SHARE dgn anda semua apa yang Che'Pah dapat bila Che'Pah Nekad Join Shaklee..Selain daripada kesihatan..kecantikan..kebahagian..dan ketenteraman jiwa..Che'Pah sebenarnya dapat lebih daripada itu..Malah akan capai lebih lagi InsyaALlah.

Che'pah tahu..ramai yg tak suka MLM..Sbb MLM selalunya..downlines yang bersusah payah upline/pioner yang senang lenang.. Ini tidak berlaku dalam Sistem MLM SHAKLEE kerana dalam Shaklee Downlines atau anak2 biz yang perform lebih baik drpd uplinenya..akan Break jadi LEADER dan meninggalkan mommynya.. Besides,ramai Jugak yang tak tahu sejauh mana Shaklee Indepandent Distributor ni buleh pergi Jauh dengan biz Shaklee.

Ada 3 BONUS UTAMA apabila kita semua join Shaklee secra RASMI (register keahlian) ,serius dan aktif menjalankan biz ini.


1# CASH BONUS.
--------------------------------------
Cash Bonus kita akan dapat daripada :

    -Untung Jualan Runcit (Hrga Retail Shaklee tolak dengan Hrga Ahli=Untung Runcit)
    -Penjimatan Pembelian (sbb dapat harga Ahli)
    -Cash Bonus daripada SHAKLEE (berdasarkan kutipan UV atau Points bila kita membuat pembelian bg setiap produk shaklee)..Maksudnya..Setiap kali beli, dpt points..dan Total drpd kutipan tersebut..kita dapat BONUS.
-Bonus Naik Rank/jadi Leader
-Bonus Train New Members yang nak buat Bussiness.
-Bonus Bermusim (dapat REBATE untuk beli mana2 produk Shaklee.Yang ni kena cukup syarat)

Ini yang Che'Pah dah dapat sekarang ni. Bermula denga bonus 2 angka..kemudian 3 angka..dan Alhamdulillah, kini dah 3 kali dapat 4 angka!!!  Yang bestnya, bonus Shaklee  ni masuk time tgh bulan. Di saat rakan2 yg makan gaji sedang bermuram durja..Shaklee independent Distributors ni buleh tersenyum Gumbira..

Che'Pah Join Shaklee secara Rasmi dan berdaftar dari NOV 2012. 1st time join motifnya just nak beli dgn harga member dan kumpul points sikit. Ya lah kan..Bonus RM 20 pon sapa nak bagi saja2..betul..RM 20 pon..bolah tambah utk isi minyak petrol or cover duit makan time lunch/breaakfast/dinner. Mmg takda motif nak berniaga.
  Then, Mommy Shaklee saya (Gha Sudi)..wusha2 kot saya nak cari extra income..Time tu saya jual mahal..walaupon, dalam hati..memang nak saangat..Paling2 kalau dapat 3 angka cukup kot..hehehehe..Tapi, Masa tu saya tolak sebab Che'Pah bukannya sempat dan minat nak jumpa2 orang (bajet sibuk macam Perdana Menteri..huhuhuhuhu).. Che'Pah tolak..sbb masa tu mind setting Jumud- Ingat..Join MLM kena rekrut orang..suruh and desak orang beli barang..Jadi ahli..Jumpa Orang Siang malam etc..

Tapi 2-3 hari lepas tu...bila tengok Gha buat promosi kat FB..kat Blogs..Che'Pah pon dgn muka tak malu tanya.."Brp hang dpt bila serius buat biz Shaklee ni?" Gha jawab..2-3-4 angka yang dia dah rasa masa tu. TERKEJUT tuu!!!! Ini baru betul main FB masuk duit! Pastu Che'Pah tnya..Simpan stok ke? Tiap2 hari gi Pos Office ka? Mommy jawab; Dia hanya bermula dgn DROPSHIP sahaja.

DROPSHIP ni kita tak simpan stok. Kita hanya perlu buat iklan/promo--kemudian--Customers Order--Bank In ke maybank kita--Kita bank In ke Maybank Shaklee--Contact Branch/HQ shaklee untuk inform orders dan payment--HQ Shaklee Yang Post barang--FINALLY; Customers dapat Barang! Yeay!!!

Senangnya!!! Hanya dengan sharing di blogs pengalaman..Info sihat..Declare yang kita Sid..hari-hari..Dapat masuk orders.Best..Best..Best!!


Jadi Che'Pah pon try la buat..Starting, Che'Pah Try buat Promo Di FB..Buat Entry sikit2 di Blog personal..create page Vita Lovers ...Mula2..memang Buat main2 je pon..Motif nak tengok market dan nak mencuba..

And belive it or not; BONUS bulan DEC 2012 Bonus kedua Che'Pah adalah 3 ANGKA!! Alhamdulillah! Alhamdulillah sgt. Bertitik tolak drpd bonus kedua inilah, Che'Pah mula Fokus dan tak pandang Belakang lagi dah.

Studies Produk. Timba Ilmu drpd Otai2, masters dan leaders Shaklee dalam Grup Eksklusif kami..dan dapat bimbingan daripada Mommy..Akhirnya dapat jugak Che'Pah mula merasa Bonus 4 angka (21%). Alhamdulillah.. This is what I have Spent utk Reward diri: 



★Bonus pertama 2angka shj

★bonus ke2 dan ke3  3 angka dan dapat tunai hajat~belikan mak 2 botol VIVIX 

★ Bonus ke 4..reward diri dengan Samsung Note 2.

★ Bonus ke 5..Reward Family dengan Washer Mechine 
Baru♥
**Bonus ke 6 : sedang menunggu hari..InsyaALLAH may ini.



Yang Ni pulak..BONUS jualan Che'Pah dan Bonus bila start dapat naik Rank sebagai SUPERVISOR

ALHAMDULILLAH !!

Inilah dia yang Che'Pah nak Share kan hari ini. Bukan niat nak menunjuk2 atau Riak dan takkabbur..Cuma Niat Che'Pah untuk memberi motivasi pada rakan2 yang terdetik nak berbusiness tetapi masih tercari-cari business yang sesuai.Nak buat biz Dropship yang mudah dan lumayan..Inilah Juga !

InsyaALLAH jika anda bersedia, Che'Pah juga bersedia untuk membimbing anda bagaimana untuk dapat dan rasa extra Income macam yg Che'Pah dapat ni.

Sebut sahaja berapa yang anda aim..KIta bantu..kita guide dan anda juga mesti jadi luar biasa utk capai sebanyak mana yang anda nak dapat. Bagaimana nak jadi luar biasa?? Ahaa..Kena join la dahulu..baru tahu Rahsianya..JOM Join Che'Pah!!

Misi dan Visi Che'Pah..Che'Pah nak tingkaatkan ekonomi keluarga dan diri supaya dapat bagi sumbangan kepada agama , bangsa dan negara serta SMKA Maahad Muar... nak luaskan business dan empayar Shaklee dengan melahirkan ramai leaders yang berjaya..Che'PAh nak bantu rakan2 khusunya yang Full time house Wife dan yang makan gaji macam Che'Pah untuk dapat income extra 3 - 4 angka dan tak mustahil 5-6 angka juga, INSYAALLAH..


Renungilah rakan2 semua:
MIRICLES HAPPEN WHEN WE BELIEVE 

Rezeki kita Allah yang tentukan..bukan ditangan Manusia.. Yang Penting adakah kita BERANI MENCUBA? 

Ok. cukup dahulu entry hari ni..Che'pah nak tinggalkan anda supaya berfikir dan take ACTION!!

#2 lagi BONUS UTAMA Shaklee Che'Pah akan Share dalam entry akan datang..InsyaALLAH.tungguuuuu

Che'Pah juga nak share dgn Viewers Tips Jadi Jutawan dgn Shaklee..senang ke tidak biz ni dan macam mana nak perform?, dan macam2 lagi,InsyaAllah..Stay tune, Ya!! bertemu kita di lain entry. sebelum tu..Jom Rembats PROMO Kolagen disini 



Salam sayang buat semua:

Latifah Suleiman aka Che'Pah Shaklee (id 913411)
Contact No. 0142982830
Jemput LIKE FB page Vita Lover

5 comments:

Desain Rumah Minimalis said...

Nak... Nak... Nak...
Kalau orang jakarta gimana ini prosedurnya?

Unknown said...

Ya ibu..Selamat Sore..

Terima Kasih kerna bertanya.

Jika Di jakarta mudah sahaja Ibu.
Keahlian hanya Rp150 000.

Ibu bisa Whatsapps saya di talian 0142982830.

Saya akan terangkan kepaada Ibu gimana pendaftaran dibuat. step by step.

Prospeknya Luas Ibu di Indonesia kerna Shaklee baru masih baru dipasaran Indonesia. Emangnya kita mencari rakan-rakan biz di tempat ibu utk berkongsi Shaklee peluang tingkat kesehatan dan ekonomi disana

tiRia jeZsy said...

Assalamualaikum. semakin bersemangat lepas baca entry akak nih. :)

Unknown said...

Wslm wbt.

Grab the chance dear.

Peluang luas didepan mata.

Extra effort to gain Extra Outcomes shaja.insyaAllah♥

juju cantek said...

wahhh.. sangat best penulisan dan selepas baca lebih seronok dan bersemangat

p r e v i o u s L i N K s

Blog Widget by LinkWithin