AHLAN WASAHLAN

UKHWAHFILLAH

JAZAKUMULLAHUKHAIRAN JAZA'

JOIN US TODAY!! BE AMONG US!! WE ARE PROUD TO BE AMONG THE JUTAWAN FAMILY. LETS SHAKLEE

Tuesday, May 14, 2013

SHAKLEE: Apa yang saya dapat? (PART 2)

bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum wbt..

Salam Sayang Buat Viewers blogs ni..

Hehehehe..Ramai Pulaks Yang SMS suh sambung entry lepas.. Ampuuunnnn..Sebab dah bagi saspen sama semua Orang.

Okies..Here Come Sambungannya..


2 # BONUS CONVENTION
---------------------------------------------

Yang Ini Memang Che'PAh dah aim sangat2..

Pasai Apa? Sebab SHaklee Menyediakan Insentif khas Untuk leaders dan Pengedaar Sah Shaklee Yang perform. Insentif ni terdiri daripada pakej pelancongan dan lawatan yang dibiyayai sepenuhnya Oleh Shaklee. Bertaraf 6 Bintang tuuu..Dalam Malaysia atau konvensyen antarabangsa!..Paling best dapat jugak Offer menunaikan Ibadah Umrah!!! ALLAHUAKBAR!! (Ini yg Che'Pah Aim,InsyaAllah. Che'Pah Yakin tak mustahil.)
Haaaaa...SIapa nak kasi FREE? Shaklee Lah Jawapannya.

Poster dibawah ni adalah PROMO Drpd Shaklee Untuk leaders Shaklee drpd Rank Supervisor hingga ke atas.



Dan Gambar2 di bawah ini pula adalah Ihsan drpd Supernanny saya (Sis Farihah) yang berkongsi pengalaman beliau sebagai motivasi buat team shaklee kami. Kak farihah dan rakan2 Shaklee yang lain telah berangkat ke tanah suci Mekah dan Madinah pada 7 May 2013 dibawah tajaan Shaklee sepenuhnya. Mereka bukan pergi berseorangan tetapi membawa sama Keluarga dan anak2 terchenta!!!





Beg, telekung..Ihram dan jugak CASH MONEY Shaklee bagi. Kita hanya pergi dan persiapkan diri untuk laksanakan Ibadah Umrah sahaja. Allahuakbar!! Walhamdulillah!!!

Saya masih beruasaha untuk turut sama merasai pengalaman manis begini sebagai mana mereka. Menitis air mata melihat gambar2 yang dititipkan..InsyaALLAH tahun depan..Its My Turn!! Allahuakbar! Che'Pah nak bawak famili juga,insyaAllah..Dan che'Pah nak membawa sama leaders bimbingan Che'Pah , InsyaALLAH..


Tiada yang Mustahil!! Semua kita memperolehi Peluang yang sama utk mencapai dan mendapatkan apa sahaja yg kita impikan.

Jika hari ini..kita berani bermimpi..Mengapa Kita tak berani Melakukan perubahan Luar biasa?? Mengapa Tidak Kita Cabar Diri kita utk berusaha?? Mengapa kita tak cabar diri kita supaya membuat pilihan dan Laksanakan? Adakah kita hanya memilih utk tunggu dan lihat, atau kita pilih untuk Cuba Buat dan capai apa yaang kita imipikan?? 

Pilihannya ditangan anda..Anda Pilih dan Che'Pah sedia membimbing utk anda merealisasikan Impian Anda!


Rakan2 viewers yang dihormati..

Che'Pah pegang sangat2 yang Rezeki Allah yang tentukan.. Sebagai Hamba tanggungjawab kita adalah berusaha dan bergantung harap sepenuhnya kepada Allah!! 

Jika bukan Rezeki kita..yang dalam mulut pon boleh terkeluar semula.. Tetapi jika memang benar Rezeki itu milik Kita..Berada Jauh dari pandangan mata pon..Tetap dapat kita Rasa.

Sebab tu Che'Pah optimis buat biz Shaklee.. Walaupon ada yang cakap2 belakang..ada prospek ka Shaklee Ni?? Bila google..Jumpa Blog SID..Bila Google jumpa Blog SID..berlambak SID sana sini..Ini jawapan Che'Pah..

Kelambakan SID di persada Alam Maya adalah membuktikan bahawa Produk Ini adalah produk Pilihan seantero dunia..Berkesan, Selamat dan diyakini Ramai. 
Mesti anda musykil , bagaimana Shaklee yang tiada promosi di mana2 media iklan bercetak dan televisyen menjadi pilihan kami? 

Jawapannya kerana kami sendiri bermula sebagai PENGGUNA produk ini. Kami rasai..Kami nampak perubahan positif hari-hari..dan kami dapat hasil yang memberangsangkan!! Kesihatan kami dan famili semakin baik..Kecantikan luaran dan dalaman juga meningkat..Kemudian, kami mula melangkah maju setapak lagi sebagai SID (Pengedar Sah Shaklee). DI peringkat inilah..Kami tanpa jemu berkongsi pengalaman kami dengan anda semua agar anda dan juga famili mendapat kesihatan yang lebih baik pada hari ini..Kami berkongsi pengalaman dengan anda semua bagaimana utk mencari Alternatif sebagai salah satu usaha merawat penyakit yang sedang dihidapi oleh anda, anak2, ibu ayah atau famili anda sendiri..

Itulah kami SID,,yang tak pernah jemu bersedia memberi khidmat nasihat serta berkongsi pengalaman dengan anda semua.



Malah..nilai tambah yang kami dapat sepanjang melaksanakan business Shaklee ini ialah Tautan Kasih Sayang Persaudaraan dan bersahabatan dikalangan Team kami serta pelanggan2 kami.


Ini bagi saya memang Saaaangat Mahal. Yang Kita tak dapat nak beli dimana2..
Kita rasa bersaudara..Dan Jauh sekali merasa irihati dengan rakan2 yang lain,

Kenapa?

Sebab..Bagi Kami.."Musuh' atau pesaing kami dalam Business Shaklee ini..bukan Pengedar2 Shaklee yang lain..Bukan Upline..Bukan Sideline..Bukan! Bukan dan Bukan!!!!


Pesaing kami adalah DIRI KAMI sendiri!! 

Sejauh mana kami betul2 komited dengan Business ini
Sejauh mana Kami tetap FOKUS dengan Apa yaang kami ceburi..
Sajauh mana kami berusaha melancarkan strategi dan planing kami agar apa yang kami sasarkan dapat kami kecapi
Sejauh mana kami mendidik diri agar Belajar untuk Berdikari di atas kaki kami sendiri..
sejauh mana kami tetap istiqamah dalam perjuangan kami ini..
Sejauh mana kami benar Meletakkan 100 % pengharapan kepada ALLAH setelah kami laksankan usaha kami..

Dalam Grup Eksklusif Shaklee Kami..Macam2 guidelines yang telah disediakan..Bukan sekadar bimbingan business..malah lebih daripada itu.. motivasi dan ingatan2 agar kami mantapkan Amalan Rohani juga sentiasa ditekankan..Semuanya dihujung jari..Dengan Group Support..dan juga bimbingan Mommy..TIADA YANG MUSTAHIL untuk kita semua mengatasi 'musuh' dari dalam diri kita sendiri!!


Okehlah..Cukup Setakat ini dahulu entri hari ini..Che'Pah tinggalkan anda sementara waktu..utk anda fikir semula yang Che'Pah Kongsikan hari ini..

Ahaa...harapanya..bukanlah sekadar berfikir ya..Sudah tiba masanya Anda mengorak Langlah!! dan Che'Pah disini bersedia membimbing anda dalam biz Shaklee Ini.

Entri akan datang Che'Pah akan Kongsikan BONUS Ketiga utama Shaklee..Susahke tidak buat biz ni..dan TIPS mudah jadi Ahli Shaklee..

jadi Stay tune Semua!!!!


Sudikan2 Contact Che'Pah IF Jika Andalah Leaders Yang Che'Pah cari.




Salam Sayang dan ceria;

Latifah Suleiman aka Che'Pah Shaklee (id 913411)
Jemput LIKE page Vita Lovers
JOM Share blogs ini: www.latifahsuleiman.blogspot.com




wassalam

No comments:

p r e v i o u s L i N K s

Blog Widget by LinkWithin