AHLAN WASAHLAN

UKHWAHFILLAH

JAZAKUMULLAHUKHAIRAN JAZA'

JOIN US TODAY!! BE AMONG US!! WE ARE PROUD TO BE AMONG THE JUTAWAN FAMILY. LETS SHAKLEE

Saturday, January 26, 2013

ENTRI KHAS: JOM KITA REFLEKSI



In the Name Of Allah..The All Mighthy..

Assalamualaikum..Salam 1 malaysia..



Hari ini..Che'Pah nak buat satu entri refleksi..Mudah-mudahan, entri yang ringkas ini, dapat membuka minda dan hati kita semua agar menjadi insan yang lebih positif dalam hidup sehari-hari. Dapat mengubah woldview dan perspektif kendiri..agar kita semua dapat membuat transformasi diri kearah yang lebih baik lagi, insyAllah.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Orang kita mmg bijak dan semakin bijak..Segala wang ringgit yang di labur dan dikeluarkan pasti untuk manfaat dan impak jangka panjang..Biar berbaloi-baloi!! Biar puas hati!! Sbb kita semua taknak menyesal dikemudian hari.

Sebb tu Che'Pah tak hairan..sekali publish Iklan, ramai yang call nak rembats satu..Katanya lama dah mencari produk Shaklee..Mahal perkara kedua mereka kata..tetapi kesan nya..Hanya 1 perkataan : MARVELOUS

Ini Bukan kata Che'Pah..Mereka yang kata..

Yang Syoknya, boleh guna untuk seisi keluarga. Dari yang veteran, belia, remaja hinggalah yang kanak-kanak..Baby pon dapat manfaat sama daripada susu ibu mereka.

Bagi yang tak senang atau kurang senang, ANDA jangan peliks atau marah dengan mereka yang obses dgn SHAKLEE..Ada yang nak cantiks dgn SHklee..Ada yang nak ramping dengan SHaklee, Ada yang nak lebih sihat dengan Shaklee..Ada yang nak kekal rasa muda dengan Shaklee...

 Mereka ini bukan omongan kosong..mereka ini bukan mulut manis sebab nak jual barang.. Mereka ini sebenarnyan bermula hanya sebagai pengguna biasa sama macam Che'Pah..Bermula dari saja nak cuba2..

Bila kita cuba..kita nampak hasil..nampak perubahan..Maka kita semua termasuk Che'Pah semakin menebal rasa cinta..KIta semua, termasuk Che'Pah Rasa terpanggil dan bertanggung jawab nak share dan kongsikan dengan anda semua..

Kami tak condem ubat2an dipasaran..kami tak condem ubat2an di hospital..kami hanya tampil berkongsi pengalaman biar anda semua tersedar bahawa banyak juga pilihan yang lebih selamat untuk kita lebih sihat..




DOktor2 para saintis dan ahli farmasi yang Che'Pah semua hormati..anda semua jangan lah makan hati nahh..takut2 semua rakyat malaysia ni sihat takdak penyakit hingga  hilang pekerjaan sebab semua rakyat Malaysia consume Shaklee...Haiiiihhhhh...tidak..tidak..tidak...

Anda semua kena dan WAJIB percaya yang rezki Allah bagi..Allah jua yang tetapkan..memang cukup untuk semua hambanya..terutama yang tak kenal erti putus asa mencari.

Dan dengan kebijaksaan yang Allah bagi ni..maghilah kita pakat saling menghormati..Setiap yang Allah cipta atas bumi mmg pasti ada manfaatnya yang tersendiri..Apa yang terdapat di SHaklee juga semuanya dihasilkan daripada kajian terperinci pakar-pakar kami keatas sumber2 semulajadi yang Allah cipta ini..



Uniknya kami kerana tiada bahan dadah dan sintetik. Semuanya dipastikan semula jadi..Malah, DI Malaysia , suplimen Shaklee ini telah disahkan HALAL.. Maka tidak hairan, ramai yang memilih Shaklee kerana ianya HALAL, SUCi, SELAMAT, BERKESAN, dan SEMULAJADI.




Baiklah , cukup setakat ini..MInta maaf jika ada yang terasa hati.. Bukan niat nak berkelahi..tetapi meluahkan apa yang dirasa dalam hati dan aqli.

Mudah-mudahan, entri spontan ini membuka mata hati dan nurani sahabat-sahabat dan sanak famili yang Che'Pah kasihi..

Duit bukan segala ya..Tetapi berapalah nilai duit jika nak dibandingkan dengan nikmat sihat dan usia yang kita nikmati.. 

waAllahu'alam

SALAM SAYANG..SALAM HORMAT dari Che'Pah dan team Shaklee.




BE WITH US !! BE AMONG US!! LETS SHAKLEE

No comments:

p r e v i o u s L i N K s

Blog Widget by LinkWithin