AHLAN WASAHLAN

UKHWAHFILLAH

JAZAKUMULLAHUKHAIRAN JAZA'

JOIN US TODAY!! BE AMONG US!! WE ARE PROUD TO BE AMONG THE JUTAWAN FAMILY. LETS SHAKLEE

Friday, May 29, 2009

m a i n t a i n + C o o L

Allahuakbar..


saya duduk di hadapan lappy sambil mengupdate blog dan membace blog2 rakan2 yang lain dengan perasaan yang maintan+cool shaja seperti takde ape2 yg berlaku (read: cover+control)..hakikat sebenar saya cume menenangkan jiwa dan kepala saya yg masih pening memikirkan masalah rumah sewa saya yg masih belum selesai..dalam diam saya sedih dan risau..tp cume untuk tidak mempamerkan keserabutan itu..and I'm still trying to smile and bright up myself.. 

diri saya masih memujuk hati..supaya kuat dan positif.. dalam hati..berbisik..If my saga blm dah siap, mmg sejak awal lagi sudah ku pecut ke sana meredah rumah2 org mencari tempat utk berteduh sepanjang kursus nanti...tapi..apakan daya..kereta kesayangan itu masih dibengkel utk kesekian lamanya...

sgt2 brterima kasih buat kak yus n adik haja kerana berkongsi kepayahan semalam..malah bersusah payah pula mencarikan+survey rumah2 yg blh disewa di sekitar pengkalan chepa utk saya..selepas jemput adik kuchik di sms faris petra..kesian dierang...i'm really appreciate+doa saya muga Allah jua dapat membalas dan memudahkan segala urusan mereka,amin..

namun, masih belum rezki saya..setelah contact2 no.itu saya call..masih tiada 1 pun yg dapat....along ada kol smlm..tnya hal yg same..n suggest soh gi pengkalan chepa hari ni..tapi.....waAllahualam........saya tidak dapat kesana...

esuk start kelas..kelas yg saya rindui..terus terang saya mmg plng enjoy gi kelas+belajar..cume liat sahj nak siapkan asgmnt..msh ada asgmnt yg berbaki prlu disiapkan..InsyaAllah..i'm trying my best...

tau tak..sbnrnya not every one really understand us when we're facing a problem..mgkin ada yg blh mendengar..tp belum tntu juga dapat faham & turut sama merasakan kepayahan itu..

perspektif umat ini berbeza..mgkin pd kita 1,1 problem itu besar bg kita tp mgkin tidak bg org lain...

It's ok..there No force about that..saya tak kisah..sbb saya masih ada diri saya yang sentisa memujuk n motivate jiwa & minda saya supaya positif..n soo far, mmg masih boleh bertahan...n saya tahu, Allah sentiasa mendengar bisik hati saya ini...

cume sebentar tadi....dalam bertahan itu,akhirnya tumpah juga air mata...huhuhu...n kerana terlalu sebak..saya tidak terucap dgn kata2..n bila hubby tanya kenapa..saya hanya memberikan isyarat tangan (isyrat: takde)...tp sekarang emosi saya sudah kembali normal. Alhamdulillah....kerana saya tak pernah berhenti memujuk diri ini.

ok..ntahape2lah yg saya tulis ni kan..takpelah..abaikan jika anda sume tidak faham...

saya sbnrnya cube meluahkan di blog ini apa yg berat di kepala saya sekarang..alhamdulillah..semakin pulih...dan okey..rasa ringan sikit....

Insyaallah...akan bersambung pula kemudian......



waAllahu'alam....




No comments:

p r e v i o u s L i N K s

Blog Widget by LinkWithin