AHLAN WASAHLAN

UKHWAHFILLAH

JAZAKUMULLAHUKHAIRAN JAZA'

JOIN US TODAY!! BE AMONG US!! WE ARE PROUD TO BE AMONG THE JUTAWAN FAMILY. LETS SHAKLEE

Saturday, July 24, 2010

Rindu..

Bismillahirrahmanirrahim..

Salam everyone..kaifahalukum?
just a quick update, insyaAllah...

Actually..tetibe teringat dgn feeling Rinduu...
Lama dah saya tak rasa nikmat perasaan rindu nih..terasa dah kehilangan 1 nikmat hidup..

Rindu siapa? Rindu apa?
Mcm2lah..Rindu yang merangkumi semua aspek..

Rindu mak..
Rindu abah..
Rindu family..
Rindu hubby..
Rindu anak2...
Rindu kawan2..
Rindu alam persekolahan..
Rindu guru2..
Rindu kg halaman...
Rindu zaman kanak2...
Rindu nak lakukan xtvt2 tertentu...

...and da lists goes on...


pelik jugak ye...knapa saya skrg da tak berasa Rindu lagi...rase mcm biasa2 je...

adakah sebab saya dah semakin tua dimamah usia?...Atau terlalu sibuk sgn urusan kerja dan keluarga?...hmm..dimana ya silapnya?...

terkadang, bila terkenang kembali saat br2 berkahwin dulu...there are a lot of things yg saya rindukan...sama gak time ambik kursus kpli jqaf 2008-2009, yang mana saya terpaksa tinggal di asrama waktu cuti sekolah...mmg masih terasa bahang2 rinduu ketika itu...

tp skrg...mcm da tak rasa dah rindu macam itu lg...

Iye, mmg Rinduu itu menyiksakan...namun perasaan Rinduu itu sebenrnya suatu nikmat juga...Sebab itu bila saya kini tidak merasai perasaan Rindu spt dahulu...saya rasekan seolah2 saya sudah kehilangan 1 nikmat hidup...

macam mana nk upgrade rasa RIndu ye? Rindu mana lah boleh dibuat2...hmmmm....?????

Normalkah bila kita dah tak berperasaan Rinduu dlam hidup?

Atau ini tnda2 hti saya sudah menjadi kering...huhuhu...

Kpd viewer diluar sana..tolonglah saya, bantulah saya...tolong bntu bagi sedikit inspirasi+motivasi supaya saya dapat menikmati kembali Nikmat Rindu yang semakin pudar+hilang dalam diri ini......


tapi....Cuma yang pasti, skrg dan tika saat ini..ada 1 Rindu yg saya masih pasti merasainya ialah: Rindu nak ke kelas-smbung belajar-dengar kuliah or pengajaran cikgu2/para pensyarah-perasaan cuak nak siapkan assgmment- kelam kabut nak gi kelas pagi... huhuhu....


waAllahualam....



3 comments:

SyahNur said...

salam lat, sy pun ade perasaan yg same.. mungkin sbb terlalu sibuk dgn anak2 n family membuatkan kite x sempat nk melayan rasa RINDU... tp bahaya jugak kalo x de rasa RINDU pada Maha Pencipta kan... hehe... tau x mcm mane nk kembalikan rasa RINDU tu semua, bile kite terbaca diari2 la, tgk balik brg2 yg kite simpai sbg kenang2an dn juga bile kite tatap gmbr2 lame...

L A T I F A H S U L E I M A N said...

wslm...huhuhu..ingatkn kite org je yg feel this way...Syah, kite tak tulis diari la..brg2 lame yg disimpan pon dok juh di johor..kalu gambr, gmbr2 zmn sekolah+u takle byk mna sbb walaupon byk bergambar;sokmo2 tumpang@interfrem kemera org...itu yg galat..esp bila da tak rase rinduu lagi ni..kite takut..klu best2 memories dlm hidup kite hilang n luput begitu shj...waAllahulam

woman with hope.. said...

do u miss me....lama tak jumpa rakan sekolah ini...

p r e v i o u s L i N K s

Blog Widget by LinkWithin